tealighty, cukier i wiórki kokosowe

Dzisiaj pokażę wam dwa świeczniki, które stworzyłam na okazję sylwestra. Spójrzmy co potrzebujemy: 1 jajko (białko w misce), mały słoik wiórków kokosowych, łyżeczkę, głęboki talerz z cukrem, 2 kieliszki, 2 tealighty.

Najpierw wkładamy kieliszek do góry dnem do miski z białkiem, powinien być zanurzony na około 1 cm.

Następnie ten sam kieliszek stawiamy do góry dnem w talerzu z cukrem, możemy jeszcze kieliszkiem pokręcić aby przylepić więcej cukru.

tak to powinno wyglądać, po części ‚ocukrzania’ :

Następnie wsypujemy do kieliszka kilka łyżeczek wiórków kokosowych, ja wsypałam chyba 5.

Oto końcowe efekty:

Do kieliszków, na warstwę wiórków chciałam wsypać rodzynki pomalowane srebrną farbą w spray’u, ale gdzieś ją zawieruszyłam (lub tata mi ukradł i trzyma w garażu).

Skomentuj

