Christmas time

Przygotowywanie świątecznych ozdób zainspirowało mnie do stworzenia bloga. Odkryłam, że upiększanie domu to coś co uwielbiam i czym warto podzielić się z innymi. Mam nadzieję,  że moje wpisy będą przydatne i inspirujące. No to zaczynam z pierwszym postem. 🙂 Wiem, że trochę późno na tworzenie świątecznych ozdób, ale chcę pokazać choć ułamek tego co umiem. Może niektórzy wykorzystają moje pomysły jeszcze w trakcie świąt np. nakrywając stół dla gości, dodam jeszcze, że moje pomysły na dekoracje tworzę głównie z tego co mam w domu, a nigdy nie było przydatne.

W tym roku motywem przewodnim dekoracji były gwiazdki i choinki wycięte z papieru. Razem za dwa arkusze A4 zapłaciłam 5 złoty – niedrogo, a spójrzcie na efekty. „Wycinanki” porozkładałam na stole, przykleiłam do doniczek, powiesiłam przy oknie, na długim sznurku przyczepiłam do lampy, opcji jest wiele…

 

Według mnie ważnym elementem na stole jest świeca, tworzy ona niepowtarzalny klimat. Ja uwielbiam te w kieliszkach, są wygodne – minimalizują ryzyko oparzenia. Istnieją specjalne kieliszki do świec, ale normalne kieliszki też się nadają, wystarczy przywiązać wstążkę, do kieliszka wsypać kamyczki, włożyć świeczkę i gotowe.

 

 

 

 

 

 

 

Na stole pięknie wyglądają świąteczne ciastka odpowiednio podane.

 

 

Skomentuj

